دکتر سلگی شهردار مشکین دشت خبر داد : 
کد خبر: ۱۱۵۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 06 March 2024
برگزاری مانور خدمت توسط ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ 
 
طرح استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۳ با اجرای مانور رژه موتوری ماشین آلات خدماتی و آتش نشانی شهرداری مشکین دشت، نیروی انتظامی و پلیس راهور بمنظور ارائه خدمات به شهروندان و میهمانان نورزی در سال ۱۴۰۳ برگزار گردید.
 
در این طرح که پس از برگزاری جلساتی در شهرداری مشکین دشت با حضور معاونین و مدیران دوایر مربوطه ، پلیس راهور و نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمد، اقداماتی از جمله نظافت عمومی و خانه تکانی در شهر توسط نیروهای اجرایی و پرتلاش شهرداری مشکین دشت انجام خواهد شد.
 
در همین رابطه دکتر سلگی شهردار مشکین دشت بیان کرد : خدمات عمرانی در نقاط مختلف سطح شهر تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و در راستای ستاد استقبال از بهار گلکاری و کاشت گل‌های فصلی(تزئینی)، فرم دهی درختان فضای سبز، شناسایی و اصلاح نوار حفاری و ترمیم لکه گیری نقاط آسیب دیده روکش آسفالت به همراه عملیات کامل، تامین روشنایی بوستان ها و پارک ها، تجهیز سرویس های بهداشتی ، برداشت نخاله ها از سطح شهر، تعویض علائم راهنمایی و رانندگی، رنگ آمیزی جداول، نصب المان‌های نوروزی، خط کشی معابر، رنگ آمیزی دیوارها از جمله اقداماتی است که در حال انجام می باشد تا ان شاءالله با یاری خداوند شاهد چهره بسیار متفاوتی در سطح شهر همزمان با بهار سال ۱۴۰۳ باشیم.
 
 
خبر خوش دکتر سلگی شهردار مشکین دشت : 
 
گره صدور پروانه ساخت برای املاک قولنامه ای گشوده شد.
 
برگزاری مانور خدمت توسط ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ 
 
شهردار مشکین دشت با اعلام خبر خوش به سازندگان و مالکین املاک قولنامه ای که سال ها چشم انتظار رفع موانع قانونی صدور پروانه ساخت برای این نوع بناها هستند، اعلام کرد که با موافقت و دستور ویژه استاندار البرز گره از این معضل چند ساله گشوده شده است.
 
دکتر سلگی در همین ارتباط گفت: متأسفانه مخالفت با صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه ای لطمه جدی به درآمدهای شهرداری مشکین دشت وارد آورده بود و همین طور موجب نارضایتی صنف سازندگان گردیده بود که با پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری مشکین دشت و برگزاری جلسات مختلف و مکاتبه با دستگاه های ذیربط، سرانجام این مطالبه گری به ثمر نشست و استاندار البرز دستور از سرگیری صدور مجوز ساخت برای این بناها را صادر نمود که بسیار مبارک و خبری امیدوار کننده و شیرین است.
 
شهردار مشکین دشت تصریح کرد: لذا مالکین و متقاضیان اخذ پروانه ساخت برای املاک قولنامه ای با در دست داشتن مدارک احراز هویت ملک خود می توانند به شهرداری مشکین دشت مراجعه نموده و جهت تشکیل پرونده و طی مراحل مالی و اداری برای دریافت پروانه ساختمانی اقدام نمایند و این مهم به رشد درآمدهای شهری، تسریع نوسازی بافت های فرسوده و خروج سازندگان از بلاتکلیفی چند ساله کمک بزرگی می نماید.
 
وی ادامه داد: جا دارد از دغدغه مندی و دلسوزی یکایک نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشکین دشت که در جهت حل این مشکل با دستگاه های مختلف مکاتبه و رایزنی نموده و جلسات متعددی را در همین زمینه برگزار نموده اند، قدردانی نمایم، همین طور از درایت و تدبیر و حمایت استاندار البرز که گره از این مشکل چندین ساله گشودند، صمیمانه قدردانی می نمایم.
 
برگزاری مانور خدمت توسط ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ 
 
برای نخستین بار توسط مدیریت شهری مشکین دشت :
 
راه اندازی ستاد انضباط شهری 
 
دکتر سلگی شهردار مشکین دشت از استقرار و تشکیل ستاد انضباط شهری برای اولین بار در مشکین دشت خبر داد و گفت : محورهای خدماتی ستاد انضباط شهری اول مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و دوم رفع سد معبر است و ستاد انضباط شهری می تواند در هر آنچه که به عنوان انضباط شهری تعریف شده ورود کرده و انجام وظیفه نماید.
 
شهردار مشکین دشت در ادامه افزود: باید با فرهنگ سازی از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کرده و با اقدامات پیشگیرانه، مانع افزایش تخلفات در حوزه ساخت و ساز و سد معبر در معابر شهری شویم.
 
دکتر سلگی در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکاران واحد کنترل و نظارت که با امکانات و ظرفیت های موجود تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی مطلوب انجام می دهند گفت: کارکنان شهرداری در راستای هماهنگی و یکپارچگی مدیریتی و طبق نیاز و مطالبه شهروندان در حوزه های مربوطه انجام وظیفه می نمایند.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار